2 gedachten over “— Stel je vraag per Whatsapp!”

  1. Bestelling in goede orde ontvangen,goed verpakt,en een proefvelletje erbij gekregen,goede communicatie,dus eigenlijk was het ronduit top!!

    Beantwoorden

Plaats een reactie